معایب خرید یخچال صنعتی دست دوم
نوشته شده توسط : آوا امینی

یخچال 120 جگرکی به صورت 2 طرف نما ساخته شده پس مشتریان می توانند به راحتی انواع محصولات را پیش از آماده سازی ببینند از طرفی سمت یا نمای سمت مشتری طلایی رنگ است و این نمای طلایی علاوه بر افزایش زیبایی در جلب توجه مشتریان نیز تاثیر دارد مجموعه ی کیچن سنتر می تواند لوگوی مغازه یا کسب و کار شما را هم بر روی دستگاه حک کند که این کار هم سبب جذب مشتریان بیش تری خواهد شد.

یخچال 120 جگرکیدارای تاج بوده و ارتفاع آن با احتساب تاج 2 متر و 20 سانت است و در ساخت آن از موتور قدرتمند 4/3 اسب استفاده شده و برای همین این یخچال میتواند برودت و سرمای کافی جهت نگه داری از محصولات جگرکی را فراهم کند.

از دیگر ویژگی های یخچال 120 جگرکی وجود یک انباری است که در پشت دستگاه به صورت تک درب ساخته شده و دارای درب لولایی است و می توانید هر آنچه میخواهید در معرض دید مشتری قرار نداشته باشد در این بخش پنهان کنید.

 

ست یخچال فریزر لیبهر

همانطور که می دانید برای نگه داری انواع سبزیجات و مواد غذایی به صورت تازه و منجمد کردن انواع گوشت و مرغ و… به یخچال و فریزری مناسب نیاز دارید، ست یخچال فریزر طرح لیبهر به صورت دسته مخفی طراحی و تولید شده و این امر مزیت های زیادی دارد، مخفی بودن دسته باعث می شود بتوانید از این محصول در فضاهای کوچک استفاده کرده و در آشپزخانه های پر رفت و آمد با وجود تعداد آشپز و پرسنل بالا دستگیره ها جلوی رفت و آمد کارکنان آشپزخانه را نمی گیرد.

 

یخچال صنعتی انواع مختلفی دارد و حتی اگر بهترین نوع یخچال صنعتی را خریداری کرده باشید باز هم به دلایل مختلف مانند گذشت زمان و استهلاک قطعات، استفاده ی نادرست و … دچار خرابی خواهد شد؛ ما تصمیم داریم در ادامه در خصوص خرابی های رایج یخچال های صنعتی و رفع این خرابی ها اطلاعات مهمی به شما ارائه دهیم.

  1. سر و صدای زیاد یخچال های صنعتی

اگر متوجه شده اید اخیرا سر و صدای زیاد یخچال صنعتی افزایش یافته و صداهای عجیب و غریبی از یخچال به گوش می رسد بهتر است برای تعویض موتور فن اواپراتور اقدام کنید معمولا این مشکل با تعویض این قطعه رفع خواهد شد.

  1. داغ شدن موتور یخچال صنعتی

داغ شدن بیش از اندازه ی موتور یا کمپرسور یخچال نشانه ای از وجود مشکل در این دستگاه بوده و برای همین باید خیلی سریع برای تعمیر یخچال صنعتی اقدام شود. در واقع گرم شدن موتور تا حد کمی طبیعی است اما اگر این گرما بیش از اندازه شود و شما به آن بی توجه باشید بعد از مدتی کمپرسور یا موتور از کار افتاده و می سوزد.

 

یخچال فروشگاهی نو بخرم یا دست دوم؟

همانطور که می دانید یکی از تجهیزات مهم در فروشگاه و سوپرمارکت ها یخچال های صنعتی هستند که وظیفه ی تامین برودت و سرمای کافی انواع مواد غذایی را بر عهده دارند، قیمت یخچال سوپری با توجه به انواع و ابعاد آن متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود یخچال دلخواهتان را خریداری نمایید؛ با وجود اینکه قیمت یخچال قصابی دست دوم یا دیگر انواع یخچال های صنعتی در مقایسه با مدل های نو ارزانتر است اما باید در زمان خرید به نکاتی توجه داشته باشید و بعد اقدام به خرید یخچال کبابی دست دوم یا دیگر انواع یخچال های فروشگاهی نمایید.

 

نحوه تمیز کردن یخچال صنعتی

حال که با یخچال آشپزخانه صنعتی آشنا و متوجه شده اید که از انواع یخچال های فروشگاهی به جهت نگهداری انواع خوراکی ها و قرار دادن آن ها در معرض دید مشتری استفاده می شود باید نحوه ی نظافت و تمیز کردن یخچال های صنعتی را بدانید که به صورت قدم به قدم به شما توضیح داده ایم:

o        تمیز کردن قسمت بیرونی یخچال

یکی از بخش های مهمی که حتما باید برای تمیز کردن آن اقدام کنید بخش های داخلی یخچال صنعتی است، با یک دستمال مرطوب تمامی بخش های داخل یخچال را به خوبی تمیز نمایید.

o        بخش های بیرونی یخچال را به خوبی تمیز کنید

همانند بخش های داخلی لازم است قسمت بیرونی یخچال صنعتی تمام استیل را هم تمیز کنید و این کار را می توانید با یک دستمال مرطوب انجام دهید؛ توجه کنید تمامی گرد و غبار را از روی پوشش های کندانسور پاک نمایید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: